محصول به سبد خرید اضافه شد
0

سوالات متداول مشتریان

نحوه ثبت نام در کتابسرای آریستا

با کلیک بر روی گزینه “ثبت نام کنید” در بالای سایت پنجره ثبت نام برای شما باز می شود، تا بتوانید عملیات ثبت نام را انجام دهید. برای ثبت نام ،داشتن شماره موبایل ،بمنظور دریافت کد تاییدیه ثبت نام ،از طریق پیامک ( اس ام اس ) الزامی است.
بعد از نمایش فرم ثبت نام در قسمت عضویت، اطلاعات شماره موبایل (شماره موبایل را حتما بدون عدد صفر ابتدای آن وارد کنید) را وارد کرده و سپس گذرواژه را برای حساب کاربری خودتان مشخص کنید و سپس قسمت کپچا (من ربات نیستم) را کامل کرده و بعد از آن دکمه ثبت نام را بزنید .
بعد از ورود اطلاعات و زدن دکمه ثبت نام بایستی منتظر دریافت ( پیامک ) اس ام اس بر روی شماره موبایل خود باشید . بعد از دریافت اس ام اس و وارد کردن آن در قسمت کد تایید ، دکمه ارسال کد تایید یکبار مصرف را بزنید تا ثبت نام شما کامل شود و سپس بطور اتوماتیک وارد سایت خواهید شد.
تبریک می گوییم ، ثبت نام شما انجام شد و از این به بعد می توانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نامی، به همراه گذرواژه مشخص شده در هنگام ثبت نام ، وارد سایت شوید و اقدام به ثبت سفارش کنید.

روش ثبت سفارش و خرید از کتابسرای آریستا

برای ثبت سفارش و خرید محصول از سایت کتابسرای آریستا، بایستی در سایت ثبت نام کرده باشید. بمنظور تکمیل ثبت نام داشتن شماره موبایل برای دریافت کد تایید ثبت نام الزامی است.
امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست و بعد از ثبت نام و ورود به سایت با نام کاربری و گذرواژه ثبت نام شده ، امکان ثبت سفارش و خرید از سایت آریستا را خواهید داشت.
نکته مهم اینکه بعد از ثبت نام اولیه و یا در انتهای مراحل ثبت سفارش، بایستی اطلاعات آدرس دریافتی محموله خود را به طور صحیح و دقیق در سایت کامل کنید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش شما را به دست شما برسانند.

چگونگی پیگیری سفارشات

بمنظور پیگیری سفارشات خوتان بایستی مراحل زیر را انجام دهید :
1- ابتدا وارد وب سایت شوید و با نام کاربری و گذرواژه خود به سایت ورود کنید.
در قسمت پیشخوان ، بر روی سفارش ها کلیک کنید .
در این قسمت جزئیات سفارش های خودتان را می توانید ببینید.

2-همچنین می توانید با کلیک بر قسمت “پیگیری سفارشات” در قسمت پایینی سایت (فوتر سایت) و با استفاده از شماره سفارش که در هنگام ثبت سفارش برایتان پیامک شده است و یا با استفاده از شماره موبایلی که در سایت ثبت نام کرده اید، وضعیت سفارش و کد مرسوله خود را مشاهده کنید.

 

روش های پرداخت هزینه سفارش

متاسفانه فعلا امکان پرداخت در محل برای سفارشات وجود ندارد و در تمامی سفارشات ، بایستی بعد از ثبت سفارش ،هزینه آن را در وب سایت ، از طریقه درگاه های بانکی و بصورت آنلاین پرداخت گردد و یا هزینه آن را به شماره حساب ذکر شده در سایت واریز گردد و به همکاران ما اطلاع داده شود تا سفارش شما برایتان ارسال گردد.

برای پرداخت از طریق درگاه های بانکی و از طریق سایت به ،شماره 16 رقمی روی کارت بانکی ، رمز دوم کارت ، CVV2 کارت و تاریخ انقضای کارت نیاز دارید.
پرداخت آنلاین: در این روش می توانید وجه کالا را بصورت آنلاین از طریق درگاه بانک و حین خرید کالا پرداخت کنید و پس از پرداخت ، محصول برای شما ارسال خواهد شد.
پرداخت به کارت یا حساب بانک سپه: در این روش می توانید وجه کالا را بصورت کارت به کارت و از کلیه شعب بانکها به شماره حساب بانک سپه 228300752411 یا شماره کارت 5892101128798622 به نام محسن حسینعلی زاده واریز کنید و سپس به همکاران ما اطلاع دهید که واریز را انجام داده اید تا کالای شما ارسال گردد. در آینده ای نزدیک ، امکان پرداخت در محل بوسیله کارت های بانکی برای مشتریان مهیا خواهد شد .

فراموشی گذرواژه حساب کاربری

در صورت فراموشی گذرواژه حساب کاربری خودتان، بایستی از قابلیت بازآوری گذرواژه در سایت استفاده بکنید. بدین منظور بایستی در بالای سایت و بر روی گزینه ” وارد شوید ” کلیک کنید تا فرم ورود به سایت برای شما باز شود و سپس در پایین فرم باز شده بر روی گزینه ” رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ” کلیک کنید تا فرم فراموشی گذرواژه برای شما نمایش داده شود و در فرم باز شده، شماره موبایل ثبت نامی خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه ” بازیابی رمز عبور کلیک کنید ” و منتظر دریافت کد تایید بصورت پیامک بر روی شماره موبایل خود باشید.
کد تایید برای شما پیامک می گردد و پس از وارد کردن کد تایید در فرم و فشردن دکمه ارسال کد تایید یکبار مصرف ، به فرم جدیدی هدایت می شوید که در این صفحه می توانید گذرواژه جدید را برای حساب کاربری خودتان مشخص کنید. ( رمز عبور و تایید رمز عبور بایستی یکسان باشند).
بعد از وارد کردن رمز عبور و تایید رمز عبور بر روی ” بازیابی رمز عبور ” کلیک کنید. در صورتیکه، رمز عبور و تایید رمز عبور را یکسان و بدرستی وارد کرده باشید، بعد از تایید، پسورد تغییر کرده و سپس بصورت اتوماتیک وارد سایت می شوید.

کدهای تخفیف و شرایط استفاده

فروشگاه کتابسرای آریستا در مناسبت های مختلف تعدادی کد تخفیف در اختیار مشتریان خودر قرار می دهد که این کدهای تخفیف از طریق خود سایت کتابسرای آریستا در قسمت ” کدهای تخفیف آریستا “، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و پیامک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
شرایط استفاده از هر کد تخفیف در توضیحات همراه کد تخفیف مشخص می گردد.

تحویل سفارشات

سفارشات از استان های تهران و البرز را از طریق پست یا پیک موتوری برای مشتریان ارسال می گردد. بدیهی است که هزینه ارسال با پیک در هر سفارش برای مشتری مشخص می گردد و هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد. سفارشات از شهرستان ها از طریق پست ارسال می گردد و هزینه ارسال پستی نیز به عهده مشتری خواهد بود که در هنگام ثبت سفارش دریافت می گردد.

رفتن به بالای صفحه

آدرس کتابسرای آریستا : تهران ، بزرگراه جلال آل احمد ، خیابان آریافر ، گلبرگ یک – پلاک ۳۲، طبقه دوم - کد پستی: 1464693341 ، تلفن تماس : 02191031699 ( 30 خط )

در صورت مشکل در ثبت سفارشات و پیگیری سفارشات لطفا با شماره 02191031699 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.

کتابسرای آریستا، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی است. کتابسرای آریستا، مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت کتابسرای آریستا می باشد.
Copyright © 2020 کتابسرای آریستا