محصول به سبد خرید اضافه شد
0

چگونه وسواس مطالعاتی را کنار بگذاریم

دسته‌بندی: روش مطالعه , مقالات
تاریخ: 1 مهر 1398
بازدید: 1,550

برخی از دانش‌آموزان مدام نگران این هستند که برای مطالعه در طول روز وقت کم می‌آورند، این موضوع برای داوطلبان کنکور در اوایل سال غیر عادی به شمار می‌رود؛ چرا که اغلب داوطلبان در آخرین روزهای باقی‌مانده تا کنکور نسبت به کمبود وقت خود دغدغه دارند. این موضوع از یک مسئله نشأت می‌گیرد و آن هم زیاده‌روی در مطالعه و یا همان وسواس مطالعاتی است.

چگونه وسواس مطالعاتی را کنار بگذاریم

این دسته از دانش‌آموزان اغلب برای مطالعه دو یا سه صفحه، زمان بسیار زیادی صرف می‌کنند و در روند مطالعاتی خود بسیار کند پیش می‌روند و احتمال اتلاف وقت آنها بسیار زیاد است؛ چرا که بیش از اندازه روی یک موضوع ماندن باعث خستگی و دلزدگی نسبت به آن مبحث می‌شود و دانش‌آموز وقت خود را به کار دیگری اختصاص می‌دهد و از خواندن آن مبحث باز می‌ماند و در نهایت دچار اضطراب و استرس کمبود وقت می‌شود.

برچسب‌ها:

مدیر سایت

رفتن به بالای صفحه

آدرس کتابسرای آریستا : تهران ، بزرگراه جلال آل احمد ، خیابان آریافر ، گلبرگ یک – پلاک ۳۲، طبقه دوم - کد پستی: 1464693341 ، تلفن تماس : 02191031699 ( 30 خط )

در صورت مشکل در ثبت سفارشات و پیگیری سفارشات لطفا با شماره 02191031699 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.

کتابسرای آریستا، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی است. کتابسرای آریستا، مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت کتابسرای آریستا می باشد.
Copyright © 2020 کتابسرای آریستا