محصول به سبد خرید اضافه شد
0

چرا کمپبل بیولوژی زیست ویرایش دوازدهم 2020 ؟

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 6 فروردین 1399
بازدید: 2,162
کمپبل بیولوژی 2020

کمپبل بیولوژی زیست ویرایش دوازدهم 2020 چند جلد است؟

کمپبل زیست بیولوژی ویرایش دوازدهم 2020، یکی از شناخته‌شده‌ترین و برترین کتاب‌های آموزش زیست‌شناسی در سراسر دنیا است. یک کتاب معتبر، دقیق که تجـربه نوآورانه‌ آموزشـی بوده و به دانش‌جـویان و دانش‌آموزان در ایجـاد ارتباط با مفاهیم زیست‌شنـاسی کمک می‌کنـد.

برای سفارش دوره هفت جلدی بیولوژی کمپبل اینجا کلیک کنید.

کمپبل زیست بیولوژی ویرایش دوازدهم 2020 ترجمه انتشارات آفتاب هنر در هفت جلد منتشر شده است:

جلد 1 با عنوان، “شیمی حیات” در 100 صفحه

دوم با عنوان، “سلول” در 172 صفحه

کمپبل زیست جلد 3 با عنوان، “ژنتیک” در 228 صفحه

چهارم با عنوان، “مکانیسم تکامل و تاریخچه تکاملی تنوع زیستی” در 304 صفحه

جلد 5 با عنوان، “ساختار و عمل گیاهان” در 124 صفحه

جلد 6 با عنوان، “ساختار و عمل جانوران” در 296 صفحه

هفتم 7 با عنوان، “اکولوژی” در 132 صفحه

نویسندگان کتاب عبارتند از:

لیزا یوری، مایکل کاین، استیون واسرمن، پیتر مینورسکی، ربکا اور

مترجمین کمپبل زیست بیولوژی ویرایش دوازدهم 2020، در انتشارات آفتاب هنر عبارتند از:

دکتر اصغر زمانی (استادیار دانشگاه گیلان) ، امیر عربی ، محمد خانزاده، محمد امین صباغی ، مهرو حاجی محمدی، نازنین فدایی شیران، علی گلستانی، سینا گلستانی، مه‌گل مشکاتی، علیرضا صدیقی، علی اکبری پازوکی، عبدالرضا راعی ، پرمون نکونام.

ویراستاران کمپبل زیست بیولوژی ویرایش دوازدهم 2020:

دکتر اصغر زمانی (استادیار دانشگاه گیلان) عبدالرضا راعی، مه گل مشکاتی، علی گلستانی، نوید ابراهیمی، سینا گلستانی، شیلا حاج سردار، محمد رحیمی، محمد خانزاده، محمد امین صباغی، دانیال آزادی.

ویراستاران نهایی کمپبل بیولوژی زیست ویرایش دوازدهم 2020 در انتشارات آفتاب هنر عبارتند از:

مرتضی رضایی و سید حسین خاتمیان، سید رضا جعفری، احمد علی شجاعی. علیرضا حسین زاده، محمد فیضی، مهدی امیرآبادی.

ناشر:  ناشر کمپبل زیست بیولوژی ویرایش دوازدهم 2020، انتشارات کتاب آفتاب هنر می باشد و این کتاب در سال  1400 ترجمه و منتشر شده است.

سخن ناشر

در ترجمه‌، کمپبل زیست بیولوژی ویرایش دوازدهم 2020، علاوه بر متن کتاب، برخلاف ترجمه‌های قبلی، تمامی شکل‌ها نیز به دقت ترجمه شده تا یادگیری مطالب علمی آن به مراتب آسان‌تر و قابل درک گردند. نکته قابل توجه این است که تا جای ممکن، سعی شده‌ تا صفحات کتاب زبان اصلی با صفحات کتاب حاضر هماهنگی زیادی داشته باشد تا دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز در صورت نیاز به استفاده از هر دو کتاب، با کمترین مشکل روبرو گردند، امید است با مطالعة این کتاب، شناخت بهتری از مطالب علم زیبای زیست‌شناسی پیدا کرده و گام‌های ابتدایی در یادگیری و استفاده از آن را محکم‌تر از همیشه بردارید.

کمپبل بیولوژی کمپبل 2020

 

کمپبل زیست بیولوژی کمپبل 2020

درباره نویسندگان

مشارکت تيم نويسنده نشاندهنده تخصص بيولوژيکي آنها به عنوان محقق و حساسيتهاي آموزشي آنها بوده که از سالها تجربه به عنوان مربي در موسسات مختلف به دست آمده است.

آنها همچنين نويسندگان کتابهاي درسي باتجربهاي هستنـد کـه عـلاوه بـر «زيست شناسي کمـپبـل»، «زيست شناسي کمپبل در مرکز توجه» را نيز نوشتهاند.

نيل اي. کمپل (Neil A. Campbell) (2004-1946) :

مدرک کارشناسي ارشد خود را از دانشگاه کاليفرنيا، لس آنجلس و دکتري خود را از دانشگاه ريورسايد کاليفرنيا دريافت کرده است.

تحقيقات وي بر روي گياهان صحرايي و ساحلي متمرکز بود. 30 سال تدريس نيل شامل دوره‌هاي مقدماتي زيست شناسي در دانشگاه کرنل، دانشگاه پومونا و دانشگاه سن برناردينو بود، جايي که او اولين جايزه استاد برجسته دانشگاه را در سال 1986 دريافت کرد. سال‌ها او همچنين يک محقق مهمان در UC Riverside بود. نيل نويسنده و بنيانگذار کتاب زيست شناسي کمپبل بود.

ليزا اي. اوري (Lisa A. Urry) :

استاد زيست شناسي در کالج ميلز است. پس از اخذ مدرک کارشناسي در دانشگاه تافتس، دکتراي خود را در موسسه فناوري ماساچوست (MIT) به پايان رساند. ليزا تحقيقاتي در مورد اصطلاحات ژني در طول رشد جنيني و لارو در خار پوست‌هاي دريايي انجام داده است. وي که عميقاً متعهد به ارتقاي فرصت‌هاي علمي براي زنان و تحت حمايت اقليت‌ها بوده است، دوره‌هايي را از زيست شناسي مقدماتي و پيشرفته تا دوره‌اي همه جانبه در مرز ايالات متحده و مکزيک تدريس کرده است.

مايکل ال. کين (Michael L. Cain):

يک بوم‌شناس و زيست‌شناس تکاملي است که اکنون به صورت تمام وقت مشغول نوشتن است. مايکل موفق به اخذ مدرک A.B. از دانشکده بودوين (Bowdoin)، کارشناسي ارشد از دانشگاه براون، و دکتري از دانشگاه کرنل شده است. او به عنوان عضو هيأت علمي در دانشگاه ايالتي نيومکزيکو، زيست شناسي مقدماتي، اکولوژي، سير تکامل، گياه شناسي و زيست شناسي حفاظتي را تدريس کرده است. مايکل نويسنده ده‌ها مقاله علمي با موضوعاتي است که شامل وضع علوفه در حشرات و گياهان، پراکندگي دانه در فاصله‌هاي طولاني و زاد و ولد در جيرجيرک‌ها است. او همچنين علاوه بر کمپبل زیست شناسی، نويسنده کتاب درسي زيست محيطي است.

استيون A. واسرمن (Steven A. Wasserman) :

استاد زيست شناسي در دانشگاه کاليفرنيا، سن ديگو (UCSD) است. وي داري مدرک A.B. از دانشگاه هاروارد و دکتري از MIT است. استيو که روي مگس ميوه (Drosophila) کار مي‌کند، تحقيقاتي در زمينه زيست شناسي تکاملي، توليد مثل و ايمني انجام داده است. وي با آموزش ژنتيک، توسعه و فيزيولوژي به دانشجويان مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و پزشکي، اکنون بر زيست شناسي مقدماتي تمرکز کرده است، که براي اين کار موفق به دريافت جايزه ممتاز تدريس UCSD شده است.

پيتر V. مينورسکي (Peter V. Minorsky) :

استاد زيست شناسي در دانشکده مرسي در نيويورک است، جايي که او زيست شناسي مقدماتي، اکولوژي و گياه‌شناسي را تدريس  مي‌کند. وي مدرک A.B. را از دانشگاه واسار و دکتراي خود را از دانشگاه کرنل اخذ کرده است. پيتر در دانشگاه کنيون، دانشگاه يونيون، دانشگاه ايالتي کانکتيکات وسترن و دانشگاه واسار تدريس مي‌کرد. او همچنين نويسنده علمي مجله فيزيولوژي گياهان (Plant Physiology) است. علايق تحقيقاتي او مربوط به گياهان است که چگونه تغييرات محيطي را حس مي‌کنند.

ربکا بي. اور (Rebecca B. Orr) :

استاد زيست شناسي در دانشگاه کالين در پلانو، تگزاس است، جايي که او زيست شناسي مقدماتي را تدريس مي‌کند. او مدرک B.S. (کارشناسي) خود را از دانشگاه A&M تگزاس و دکتراي خود را از دانشگاه مرکز پزشکي جنوب غربي تگزاس در دالاس دريافت کرده است. ربکا علاقه زيادي به بررسي استراتژي‌هاي تحقيق دارد که منجر به يادگيري و حفظ موثرتر آن مي‌شود و او داراي گواهينامه «مشاور مربي يادگيري مشارکتي» است. او از تمرکز بر ايجاد فرصت‌هاي يادگيري که هم دانش‌آموزان را درگير کرده و از اينکه آن‌ها را به چالش مي‌کشد، لذت مي‌برد.

کتاب کمپبل زیست شناسی را از فروشگاه کتابسرای آریستا با بهترین قیمت تهیه فرمایید.

مدیر سایت

رفتن به بالای صفحه

آدرس کتابسرای آریستا : تهران ، بزرگراه جلال آل احمد ، خیابان آریافر ، گلبرگ یک – پلاک ۳۲، طبقه دوم - کد پستی: 1464693341 ، تلفن تماس : 02191031699 ( 30 خط )

در صورت مشکل در ثبت سفارشات و پیگیری سفارشات لطفا با شماره 02191031699 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.

کتابسرای آریستا، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی است. کتابسرای آریستا، مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت کتابسرای آریستا می باشد.
Copyright © 2020 کتابسرای آریستا