محصول به سبد خرید اضافه شد
0

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی :
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر :
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا اقدام نماید.
ارتباطات :
هنگامیکه شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه کتابسرای آریستا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کتابسرای آریستا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که کتابسرای آریستا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی :
فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
برای مطالعه کامل شرایط حریم خصوصی می توانید به اینجا مراجعه کنید.

روزهای کاری ، ثبت و ارسال سفارش :
ثبت سفارش در تمام روزهای هفته و در تمام ۲۴ ساعت روز میسر است اما امکان ارسال سفارش از ابتدای روز کاری بعد و در ساعات اداری با اولویت بندی بر اساس ترتیب سفارش ها امکان پذیر است ، بدیهی است که پاسخگویی و پیگیری سفارشات هم در ساعات اداری امکان پذیر است .
فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتیکه موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا محفوظ است.
مکان تحویل کالا
مکان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا درج شده و فروشگاه اینترنتی کتابسرای آریستا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه ارسال را از خریدار طلب خواهد نمود.
در مورد زمان تحویل سفارش ، سفارشات با اولویت سفارش داده شده به مشتریان تحویل می گردد و بطور معمول سفارش دریافت شده از مشتریان استان تهران و البرز، حداکثر تا 2 روز کاری بعد، بدست مشتریان خواهد رسید در مورد سفارش مشتریان استان های دیگر به غیر از تهران و البرز، حداکثر تا 4 روز کاری بعد و توسط پست بدست مشتریان خواهد رسید.

روش های پرداخت :
روش های پرداخت در فروشگاه کتابسرای آریستا اینگونه می باشند :
پرداخت آنلاین: در این روش می توانید وجه کالا را بصورت آنلاین از طریق درگاه بانک و حین خرید کالا پرداخت کنید و پس از پرداخت ، محصول برای شما ارسال خواهد شد.
پرداخت به کارت یا حساب بانک سپه : در این روش می توانید وجه کالا را بصورت کارت به کارت و از کلیه شعب بانکها به شماره حساب بانک سپه 228300752411 یا شماره کارت 5892101128798622 به نام محسن حسینعلی زاده واریز کنید و سپس به همکاران ما اطلاع دهید که واریز را انجام داده اید تا کالای شما ارسال گردد.
در آینده ای نزدیک پرداخت توسط کارت بانکی در محل مشتری نیز فعال خواهد شد .
روش های ارسال و هزینه ارسال :
سفارشات در استان تهران و البرز، از طریق پیک و یا پست ارسال می گردند و هزینه ارسال نیز بسته به فاصله شما تا انبارهای کالا متفاوت می باشد و در روش ارسال با پیک بدلیل پرداخت هزینه ارسال در محل، هزینه ارسال را مشاهده نخواهید کرد.

روش ارسال، برای سفارش های استان های دیگر، به غیر از تهران و البرز از طریق پست می باشد و در هنگام ثبت سفارش، هزینه ارسال کالا طبق تعرفه پستی به همراه هزینه بسته بندی و ارسال از مشتری دریافت می گردد.

خدمات پس از فروش :
۷ روز ضمانت بازگشت محصول
در صورت هر گونه اشتباه از سوی کتابسرای آریستا، اعم از ارسال محصول اشتباه یا وجود ایراد و نقص در محصول، سفارش شما به صورت رایگان مرجوع شده و در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد ، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید .
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کتابسرای آریستا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود و مشتری موظف است کالا را در هنگام تحویل کاملا چک کرده و تحویل بگیرد.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، کتابسرای آریستا، صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

نکات ضروری در هنگام تحویل سفارشات :
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه و پلمپ خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان تحویل سفارش، مشتری موظف است در حضور مامور تحویل و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده ، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید را امضاء نماید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت .
بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه کتابسرای آریستا اطلاع دهند. در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.

رفتن به بالای صفحه

آدرس کتابسرای آریستا : تهران ، بزرگراه جلال آل احمد ، خیابان آریافر ، گلبرگ یک – پلاک ۳۲، طبقه دوم - کد پستی: 1464693341 ، تلفن تماس : 02191031699 ( 30 خط )

در صورت مشکل در ثبت سفارشات و پیگیری سفارشات لطفا با شماره 02191031699 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.

کتابسرای آریستا، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی است. کتابسرای آریستا، مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت کتابسرای آریستا می باشد.
Copyright © 2020 کتابسرای آریستا